Barockes
Klangmosaik
aus Tirol
Giovanni Antonio Pandolfi Mealli
Bartolomé de Selma y Salaverde (ca. 1595-
Johann Georg Tschortsch (1681/82-
Giovanni Buonaventura Viviani (1638-
Benedikt Anton Aufschnaiter (1665-
Concerto o Parthia della Cortesia
für zwei Oboen, zwei Hörner, Fagott, Streicher und Basso continuo (K 4)
Menuet I – Rondeau – Menuet I (da capo)
Menuet II – Menuet III – Menuet II (da capo)
Bourrée – Gigue – Bourrée (da capo)
für zwei Oboen d’amore, Streicher und Basso continuo (K 4)
für zwei Oboen, Fagott, vier Trompeten, Pauken, Streicher und Basso continuo (K 4)
Rigaudon – Rondeau – Rigaudon (da capo)
Gavotte – Rondeau – Gavotte (da capo)
Angloise I –Variatio – Angloise II
Menuet 1 – Menuett II – Menuet I (da capo)
Requiem in C-
Aquila clangens exaltata supra domum Domini sive Duodena Offertoria, Opus 7 (Passau 1719)
Offertorium Nr. 3: O sacrum convivium (K 7)
Offertorium Nr. 8: Laetatus sum (K 7)
Alaudae V …sive Sacra V … opus 6 (o. O. 1711)
Messe Nr. 3: Missa renovata sancti Benedicti (K7)
Messe Nr. 1: Missa Sancti Francisci (K 38)
Messe Nr. 2: Missa Sancti Antonii (K38)
Dulcis fidium harmonia […], opus 4 (8 Kirchensonaten, 1703)